RADU RIS

RADU RIS on terveydenhuollon ammattihenkilöstön käyttöön suunniteltu kuvantamistutkimusten tilaamiseen, ajoittamiseen, tutkimustulosten kirjaamiseen ja raportointiin tarkoitettu toiminnanohjausjärjestelmä, joka on Satakunnan keskussairaalan ja Turun Yliopistollisen sairaalan yhteistyössä määrittelemä ja L-Force Oy:n valmistama.
L-Forcen toimittamilla RADU-järjestemillä suoritetaan noin 1.5M tutkimusta vuosittain.

CE
GMDN 44087
FI150323-2

Tuotekuvaus

  • selainpohjainen lähetteiden käsittely ja lausuntojen katselu kliinisille yksiköille
  • Windows .Net-pohjainen työasemaohjelmisto kuvantamisyksiköiden käyttöön
  • vakiolähetteet ja -lausunnot
  • työpöytäintegraatio kuvankatselutyöasemaan
  • DICOM worklist-palvelu
  • digitaalinen sanelu sekä puheentunnistus
  • meeting-toiminta
  • potilaiden kuljetukseen liittyvä toiminnallisuus
  • pääkäyttäjätoiminnat
  • raportointi
  • integroidut potilasohjeet ja käsikirjat
  • integroituu potilastietojärjestelmään sen julkisia rajapintojen avulla
  • työpöytäintegraatio ja autentikointi potilastietojärjestelmän rajapintojen avulla

Liittymät

Monipuolisilla HL7-liittymillä RADU RIS liittyy PACS järjestelmään, erilaisiin perusterveydenhuollon ja työterveydenhuollon järjestelmiin. Raportointia ja laskutusta varten on monipuoliset integraatiomahdollisuudet.

Tuetut PACS- järjestelmät: Carestream. Tuki saatavilla myös Agfa IMPAX sekä OsiriX-järjestelmiin.

RADU RIS tuottaa tutkimuksen eri vaiheita kuvaavat viiteaihiot viitetietojärjestelmään, sekä vastaa viitetietojärjestelmän tekemiin kyselyihin.
RADU RIS on liitettävissä kansalliseen Potilastiedon arkistoon.
Nämä rajapinnat ovat kansallisen hl7.fi kuvaaman CDAR2 standardin mukaiset.
RADU RIS:iin on saatavilla myös L-Forcen toteuttama DICOM WorkList-palvelu.

Toimintaympäristö

RADU RIS-järjestelmä on toteutettu laitteisto- ja käyttöjärjestelmäriippumattomalla Intersystems Caché-teknologialla.

Kokonaisratkaisu

Tarjoamme RADU RIS-järjestelmän toimitusta ‘avaimet käteen’ -periaatteella. Suoritamme järjestelmän asennuksen, asiakaskohtaisen sovituksen, käyttäjien koulutuksen, käyttöönoton tuen ja ylläpidon.